Få en gratis målgruppe- og medieanalyse
– designet efter dine ønsker –
En målgruppe- og medieanalyse består af fire indsigtsområder:
1 Analyse af din valgte målgruppe: Målgruppeanalyse der er baseret på over 300 variable og indeholder information om køn-, livsfase-, indkomst og geografisk fordeling. Herudover indeholder analysen information om hvorvidt målgruppen er individ- eller fællesskabsorienteret, går mest op i lav pris eller høj kvalitet samt i hvor høj grad de digitale muligheder er en del af deres hverdag. Slutteligt får du også information om målgruppens daglige medieforbrug sammenholdt med den generelle danske befolkning.
2 Analyse af markedsinteressen: Timinganalyse baseret på danskernes søgevaner over de seneste 5 år på udvalgte søgeord. Timinganalysen viser den gennemsnitlige ugentlige og månedlige interesse over året og sammenholdes med udviklingen i TV-priser. Ud fra dette beregnes det relative potentiale for at anvende TV. Bemærk det er muligt at tilføje og fjerne de valgte søgeord.
3 Analyse af branchens medieanvendelse: Spendanalyse der giver overblik over konkurrenternes medieaktiviteter og timing. Bemærk det er muligt at tilføje og fjerne både konkurrenter og perioder.
4 Analyse af evt. TV-anvendelse: TV-Analyse af din egen og konkurrenternes TV-indkøb. Få indsigt omkring timing af tryk fordelt på måneds- og ugeniveau samt fordelingen på ugedage. Få ligeledes indsigt i tryk-fordelingen på kanalgrupper, anvendte spotlængder og prime time leveringer.
Få din indsigtspakke

Lyst til at høre mere om vores analyser og indsigter vi ser på jeres markede samt de uforløste potentialer vi ser for jer?
– Vi byder gerne på en kop kaffe og en uforpligtende snak
Marc Dangaard
Kontaktdirektør
marc.dangaard@mediatrader.dk
+45 31 23 55 20